- -10%
Płyn do chłodnic Evans PowerSports 5L...
WYCZYNOWY, BEZWODNY PŁYN CHŁODNICZY EVANS POWER SPORTS 180 PRZEZNACZONY DO MOTOCROSSU, ENDURO, CROSS-COUNTRY,...
WYCZYNOWY, BEZWODNY PŁYN CHŁODNICZY EVANS POWER SPORTS 180 PRZEZNACZONY DO MOTOCROSSU, ENDURO, CROSS-COUNTRY,...
(61W) TL PRZÓD DOT 01-05/2018
Materiał zewnętrzny: Kodra 500, membrana Wind-Tex termiczna, ściągacze na nogawkach , krótki i długi zamek,...
Materiał Kodra 500D, 2 podpinki wyciągane, podpinka Wind-tex, Odblaski schoeller Reflex, antypoślizgowy materiał...
Brak dostawców
WYCZYNOWY, BEZWODNY PŁYN CHŁODNICZY EVANS POWER SPORTS 180 PRZEZNACZONY DO MOTOCROSSU, ENDURO, CROSS-COUNTRY, TRIAL.
Masz pełny wgląd w składane zamówienia oraz w każdej chwili możesz z nami się skontaktować.
Potwierdzone zamówienia realizujemy najszybciej jak to możliwe.
Zgodnie z regulaminem sklepu przysługuje Ci zwrot towaru
Bez wody - bez problemu. Evans to rewolucyjne płyny chłodnicze. Dlaczego? Bo jako jedyne, nie zawierają wody. Płyn nie wrze, ani nie zwiększa znacząco ciśnienia aż do 180 stopni Celsjusza.
W praktyce oznacza to, że płyny Evans Coolants mają temperaturę wrzenia min. 180 stopni Celsjusza. Nawet, gdy chłodnica będzie pokryta warstwą błota, i temperatura płynu znacznie przekroczy 100 stopni, to płyn w dalszym ciągu chłodzi silnik, i nie gotuje się - nawet przy hipotetycznych 180 stopniach można odkręcić korek i wrzenie nie występuje, nie występuje też zwiększone ciśnienie. Jest to szczególnie przydatne w off-roadzie, gdy pojazd jest unieruchomiony a pracujący silnik wymaga odpowiedniego chłodzenia. W praktyce, płyn nigdy nie osiągnie nawet 120 stopni, gdyż powodem zwiększania się temperatury konwencjonalnego płynu w układzie jest wzrost ciśnienia płynu będący efektem parowania wody w nim obecnej (jednocześnie płyn redukuje swoją zdolność do odbierania ciepła). W naszym płynie nie ma wody, więc po przekroczeniu 100 stopni ciśnienie płynu nie zwiększa się, nie rośnie także temperatura.
W związku z powyższym, płyny chłodnicze Evans Coolants, są powszechnie stosowane w sporcie motorowym, zwłaszcza w off-roadzie na najwyższym poziomie - zwyciężyliśmy w Rajdzie Dakar.
MOTO-MASTER TARCZA HAMULCOWA PRZÓD NITRO 260MM DO BETA 250/300/350/390/400/430/450/480/498/500 RR '13-'20
RACETECH MANETKI R20 LOCK-ON (22+25MM) różne kolory NEON + 8 ADAPTERÓW ROLGAZU
SUZUKI RM 250 (RM250) '89-'95, RMX 250 '89-'99 REPLICA (PIERŚCIENIE 51312506700 X 2 SZT.)
VERTEX TŁOK YAMAHA YZ 85 (YZ85) '02-'19 (47,47 MM) - ZASTEPUJE 22868D
KAWASAKI KX 250 '05-'09 REPLICA (66,38MM) (PIERŚCIENIE 53010006640 X 2 SZT.)
BETA 250/300/350/390/400/430/450/480/498/500 RR '13-'20
KTM (4T) SXF 450 (SX-F450) '16-17, HUSQVARNA FC 450 '16-17 HC GP RACER (94,96MM) (PIERŚCIENIE 590295000002 X 1 KPL.)
Beta, Gas Gas, Honda, Husaberg, Husqvarna, Kawasaki, KTM, Sherco, Suzuki, Yamaha
MOTO-MASTER TARCZA HAMULCOWA TYŁ FLAME KTM, HUSABERG 220MM (NG141; NG129)
ALL BALLS ZESTAW NAPRAWCZY ZACISKU HAMULCOWEGO PRZÓD HONDA CR125/250 '90-'07,CRF250/450R,X '02-'18, KAWASAKI KX125/250...
HONDA CRF 150R '07-'09 (65,97MM) (11,7:1) (PIERŚCIENIE 590266000001 X 1 KPL.)